torsdag 22 mars 2012

En tjusig tjej....

Spännande ;)


Vårfrisyren är nu fixad, gosse så granna vi blev.
Myset klippte sej för första gången hos frisören, hon satt som ett litet ljus i stolen och hon tyckte hon var viktigast på hela planeten (vilket hon så klart är)
Hon såg så myndig ut så, blixtstill var hon och hon vågade knappast blinka.
Ytligheten som jag hatar är ett faktum, de kommer att bli en tjusig tjej den där myset Vilhelmsson va så säkra, vad må det bli tro, hon älskar storstan och nu då även frisörstolen :)

koncentrerat :)

Själv slog jag på stort och klippte mej kort, jag tog 15 centimeter på en gång, de var minsann behövligt efter avslutad ammning. Vidare upplystes jag om att jag har en enorm tillväxt på hårstrån, hur tjockt ska det bli tro.
Är det hej pälsmössa som gäller, jag räknar iallafall med en varm sommar.

Allt ljus på myset ;)

Eftermiddagen tillbringades såklart utomhus, tänk en ljumen vårvind i våra nyfrissade hår, ja livet var gott och lättlevt i går minsann.
Myset lekte lite i vedskjulet, super kul att kasta bark och små vedträn runt om kring sej, själv satt jag och njöt av min lekande dotter i solen.




En promenad på berget och myset skulle klart gå själv, det känns som vi närmar oss perioden i livet då det blir mer stå än gå på promenaderna.




Min kvällsaktiviteten var att frosta av frysen, Mollies var att cykla på sin trehjuling som hon fått av tant N.


Fram och bak eller bakochfram :)



Jockarp.

1 kommentar:

  1. Slutsats (Emma)22 mars 2012 kl. 11:17

    var glad att hon även älskar att leka i vedhögen :)
    Man fick inte se bild på nyklippta mammam,men hon kanske inte satt lika still i frisörstolen..

    SvaraRadera