onsdag 2 oktober 2013

Övertränad....



Uppstigning efter nattjobb och hämtning av mitt mys. Hon satt nymornad i frökens knä och läste saga. Hon var så tryggt, så lugnt och det var så underbart för mamman att se.
Hopp i kläderna och full fart hem.
En resa beställdes vilket kändes skönt. Jag älskar verkligen att planera och beställa resor.
Det är något speciellt med att ha något att se fram emot och längta till. De kommer bli en grym upplevelse det är jag helt övertygad om.
En resa med en annorlunda konstellation än den jag är van vid ;)

Jag fick hem några vackra ny manikyrerade fingrar, det är verkligen vackert med välskötta händer och naglar.
Jag kan inte själv skryta med det och det är kanske därför jag uppskattar det så väldigt på andra.
Röd var färgen för dagen, en klar favorit ;)

Mollie drog på gympa, hon och mormor har det som "sin" grej nu och mej gör det inget. Jag gillar att dom gör saker ihop.
Själv tog jag en löptur på åtta kilometer, ja, jag behöver en vilodag och den ska tas idag. Löpning tre dagar i rad och då både långt och väldigt brant uppför kostar på. Jag är något sliten faktiskt.
Men samtidigt mår jag så otroligt bra av det.

Hela huset fylldes sen åter upp med glada människor som numera finns i mitt liv, jag är tacksam för det.
Middagen som serverades var supergod. Grekisk pyttipanna var namnet på den vitlök och ingefärskryddade måltiden. Testa den gärna hemma.
Kvällen kan beskrivas med glädje och myspigga barn.
Lättlevt.
Efter nattning soffhängdes det och tevn var på. Märkligt med vuxenprogram då de oftast enbart är barnkanalen som rullar på.
En något sen kopp kaffe och sen blev det god natt för alla som är boende i palatset.


Pang....Ner i asken med braiga dagar.
Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar