lördag 18 januari 2014

Seg start, fullt ös :)

Min kreativa tjej har varit i lekatagen ;)


Man kan ju tro att det inte händer så mycket i ens liv om man sover halva dagen.
Det är fel att tro det. Jag gick upp vid ett och gick mot det håll jag hörde ljud.
Fröken flickvän och lilla bonus plockade bland leksakerna. Ett väldigt jobb och dom var väldigt söta där dom satt helt ovetande om att jag stod och såg på dom.
Ett par pussar och kramar och ett leende ansikte vare det bemötande jag fick när jag gav mej till känna.
Bonusfröken ville prompt följa med och hämta myset på dagis så så fick det bli.
Myset hämtades och en vända in på ica. Inga problem att handla när man har två behjälpliga damer med sej som kör en varsin vagn, Socker söta förstås. Vi blurrade med lite folk sen gick vi hand i hand ut mot bilen igen.
Hem i full rulle, lunchen intogs i form av rester sen börjades det att göras ceesecake.

Hjälpande tjejer ;)


När man har äran att vinna på tipset så ger det en en ypperlig möjlighet till att bjuda upp på middag. Sagt och gjort hela familjen Vilhelmsson/Jönsson och delar av familjen flickväns familj kom över.
Mat beställdes från en restaurang, alla fick den mat som dom önskade. Myset tog pommes frites, hennes favorit.
Hon tog förvisso halva min pizza med och det gör mej ingenting. Jag älskar hennes goda aptit.

Varför nöja sej med en klänning????


Kaffe och kaka hetsåts sen av dom mindre i familjen. Badtunnan lockade.
Dom små tjejerna och Mollies kusin drog ut i tunnan under uppsikt av mej och fröken flickvän.
Med snö kommer galenskap, ja jag säger då det.
lillkusinen och fröken flickvän gick från det härligt varma vattnet upp och kastade sej handlöst i snön, sen kom dom gnällande och skrattande ihoppandes i tunnan igen. Vi andra skrattade vi med åt tokigheterna.
Det var en helt underbar afton som utspelade sej i palatset :)
Nattning skedde och jag for till glädjefabriken för lite fredagsmys med mina grabbar.
Lättlevt.

En helt vanlig afton ;)



Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar