måndag 11 augusti 2014

Jobbedag....



Ännu en dag i glädjefabriken, en hel dag väntade.
Det blev en dag med mycket arbete, men ett besök blev ett väldigt trevligt inslag i vardagen.
Mollie lämnades på dagis och resten av gänget for för att hälsa på mej. Och ja, visst imponerade jag ;)
Det är förvisso inte supersvårt att impa på en fyraåring men ändå.
Besöket blev kort på grund av vårt tuffa tempo men det var i alla fall skoj att dom kom förbi.

Mollie var på dagis men eftersom hon var helt ensam med fröken så hade dom gått på hembesök till frökens hus. Myset hade ätit middag med hennes familj, vilket jag ser som en väldigt god sak att göra. För varför ska dom sitta och uggla på dagiset hela dagen när det ändå inte är några andra barn där.
Hon hade fått träffa frökens marsvin och sköldpadda.
Middagen blev i form av lasagne och hon hade vilat en stund i soffan. Härligt helt enkelt.

Mormor plockade upp myset efter att hon slutat sitt jobb och dom hade roat sej med att äta blåbär och leka med hundarna.
När jag kom hem var alla på lekhumör så en timmes lek blev det innan det var hopp i säng.

Fröken flickvän och jag satte oss och njöt av varandras sällskap och tryckte i oss glass i stora lass.
Vi kröp upp i varandras famnar och närheten var så otroligt viktig för oss båda efter en dag i från varandra.
Vi är väldigt fysiska av oss och det behovet behövde stillas.
Vad det gäller den biten så tror jag att det smittar av sej på dom små fröknarna. Mollie har alltid varit fysisk och skulle gärna krypa under skinnet på mej om det vore möjligt. Även fröken bonus har blivit mer fysisk och kryper nu gärna upp i min famn och söker närhet. Det är ju himla mysigt, problemet är nu bara att man ska räcka till båda, min famn är stor, men inte riktigt så stor så det får plats två tjejer i den ;)
Delikata problem....


Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar