söndag 21 december 2014

Silvertejp....

Dålig hårdag ;)


Jag sov tre timmar efter avslutat nattjobb. Lite seg i bollen men väldigt lycklig. Jag tog på fastande mage en vända i mördabacken. De var ett väldigt tufft pass. Det märks att syresättningen fått sej en liten törn. Men jag kämpar på.

Mysets kusin som ska i väg och åka skidor över julen kom förbi efter att myset efterlyst henne. Hon är så väldigt glad i sina kusiner. Jag tror inte att kusinerna uppskattar dom lekar myset föreslår men dom är alltid gulliga nog till att ställa upp.

Vi vilade oss en stund på soffan vilket var behövligt, för mej på grund av natt jobb och myset på grund av att det väntade festligheter på kvällen.
Vi hasade oss upp och hoppade i finstrassen för att åka på julbord.
Färden gick till Hörvik.
Maten var fin pch sällskapet trevligt.
Myset tryckte i sej ett femtontal köttbullar, prinskorvar och ägg.

Efter maten blev det julklappspel. Det gick inget vidare för mej så jag fick en klapp tilldelad till mej vid avslutningen.
Mollie var blyg i början men hel speedad innan det var dags för avfärd, vilken blev lite väl sen.
Myset fick hosta och den var inte behaglig, Slutligen knoppade hon in och då var klockan efter tolv på natten och humöret på mamman var allt annat än på topp.



Diadem lagat med silvertejp ;)
Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar