söndag 29 november 2015

Arbete och kalas.....

Fiskedamm....


Det blev en heldag på bruket under lördagen. Vi har stora projekt på gång och vi har tredubblat antal personer inne på området. Mycket människor betyder stora risker. Dessa risker ska minimeras av vår trupp.
Jag har rört mej på stora områden som är utanför min trygghetszon och det är bra. Jag behöver se mera. Lära mej mera och utvecklas inom mitt företag. Jag var nöjd över dagen även om den blev lång.

Lördagskvällen bjöd upp på vuxen kalas för mitt mys och det innebar mat, tårta och fiskedamm. Hon fick en ny fin klänning och lite pysselsaker. Hon var supernöjd med sina gåvor och jag var nöjd över hur hon uppförde sej. Ingen önskan om mer, mer eller mer saker utan hon var tacksam och glad. I det avseendet har jag lyckats utmärkt.
Vi nattade oss allihop väldigt tidigt. Jag hade varit vaken sen 04,15 och dom andra var trötta efter kvällens kalas.
Jag tycker att det är fint att man kan lägga sej tidigt en lördagskväll utan att bry sej om att det på något vis skulle vara onormalt ;)
Prinsessan med sitt pyssel....


Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar