onsdag 11 november 2015

Gympa och färg.....




Massagetime.....


Mycket på spisen. Möten avlöser varandra. Roligt givande och utvecklande.
En arbetskamrat som har det tufft nu gav sej hän och pratade med oss en stund. Viktigt för oss alla. Ibland kan man inte lösa problemen men det kan hjälpa att prata av sej och berätta hur man mår. Detta öppna vidare upp för att fråga hur personen i frågan mår.
Det har även blivit många skratt i veckan, underbara kollegor som har smittande skratt.

Gymnastik för fröknarna, jag lämnade dom själva under gympan men jag kom tillbaka lagom i tid för att kunna se dom massera varandra till lugn, skön och avslappnande musik. Dom var sockersöt dom små.

Jag har ett lopp till helgen vilket gör att jag skulle vilja ge mej ut på en liten lagom behaglig tur i löparskorna. Men en olycka på jobbet satte stopp för det. Jag kom inte ifrån förrän efter fyra och då var det mörkt. Det hände lite väl mycket just nu. Saker som inte är bra.

I hemmet hände det mycket just nu. Mycket saker blir målade och vi flyttar runt på diverse möbler vilket gör att vissa rum förändras mycket. Det blir fräscht och fint och vi båda är väldigt nöjda. Lite färg leder till stora förändringar alltså.

Fröken flickvän skulle på ett kvällspass på gymet så trissen och jag hängde hemma. Det var behagligt att hänga med gänget och svärmor.

Vårt liv just nu ;)


Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar