lördag 9 juli 2016

Killebom....

Koncentration på lottöppning..


Arbete har växlat med härlig fritid.
Festivalen i stan är i full gång och självklart medverkar vi i den så mycket vi bara kan.
Marknaden bommade jag i år på grund av jobb och på tok för dåligt väder.
Medan jag jobbade under torsdagen hade myset fullt upp med att ställa ut sin lille hund på smådjursutställningen.
Sigge skötte sej ypperligt och det gjorde även myset.  Dom fick fina priser och sen väntade dagis.

På kvällen tog jag trissen med mej in till city för att åka karusell och äta karamell.
Fröken flickvän skulle på fest med sitt jobb så vi fick vackert festivala själva.
Trissen uppförde sej utomordentligt bra och dom förstod vikten av att lyssna på mej och stanna om jag sa stopp. Att hantera tre små med olika viljor och intressen bland massa folk kräver tydlighet och lydnad, Inga problem med det alltså :)
Vi hade en toppenkväll och den avslutades i vår stora säng med att titta på ett avsnitt av Ninja turtles. Supermysigt. Dom slocknade en efter en.
Fröken flickvän kom hem stinkande och halvfull men då sov vi redan gott allihop.

Fredagen var det kneg för mej men fröken flickvän fixade trevligheter för tjejerna. Dom åkte till biblioteksparken där det blev ansiktsmålning och nagellacksmålning.

Vad det gäller löpningen så har jag tagit det lite lagom. På fredagen tog jag en morgontur, uppstigning 05.00 och iväg. Jag klapp en 8 km och det var skönt. Eftersom hela gänget var i biblioteksparken så tog jag en tur på eftermiddagen efter jobbet. Pang 9 km till. 17 totalt och det var gött att få in det på kontot.

Lyckligt mys ;)


Jockarp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar