tisdag 6 september 2016

Doris....

Jockarp om hösten....


Jag tog dom stora tjejerna och mysets kusin med mej till bion. Vi har pratat om det i flera veckor och äntligen ville alla inblandade.
Hitta Doris var en supersöt film om en fisk som hade lite problem med sitt närminne. Jag gillade filmen och det gjorde även kidsen.

Vad det gäller jobbet har jag haft en superkul vecka, jag har varit på bra humör och bjudningarna har varit många. Det är lite sorgligt att projektet går mot sitt slut. Det har varit en fantastisk resa och vilket resesällskap jag har/haft. Vilket gäng.
Jag funderade på hur jag skulle kunna sammanfatta mina år i projektet, det blir inte lätt. Men jag är säker på att den dagen kommer när jag måste leverera min storry.
Det har verkligen varit glädje och sorg, problem och mängder med kramar och kärlek. Blandad kompott.

Kastanjplock....


På löpfronten har det varit sparsamt ett par fem kilometers rundor har jag tagit mej ut på, men det är inget för en ultralöpare :)
Foten känns nu hel så tanken är att komma ut på en något längre tur i dagarna.
Jag har karateträning och även den måste ju skötas.

Fröken flickvän ska ut på en resa så nu står vi inför faktum att bli gräsänkling. Vi får väl se hur det blir. Vi får försöka ha det lite kul bara myset och jag :)

Har kul....


Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar