onsdag 2 november 2016

Dagens erbjudande....

Vi två....


Idag ska mitt inlägg handla om ett erbjudande.
Eftersom att mitt liv dom senaste veckorna/månaderna och kanske åren visat sej ha varit en lögn så har det även resulterat i att jag får ta konsekvensen av en annan människas handlande. Jag är ganska bra på det trots att jag absolut inte ser någon som helst glädje av att göra det. Men någon måste plocka upp dom söndriga skärvorna som just nu ligger utspridda lite överallt. Någon måste se till att få till en lösning. Och självklart är den någon jag.
Jag tycker att om man planera saker tillsammans så löser man också sakerna tillsammans. Men nepp så är det inte riktigt för alla. Vissa lever efter mottot bättre fly än illa fäktas. Eller helt enkelt skita i allt.
Ni liksom jag minns nog vad som hände för nästan exakt sex år sedan, när jag blev lovad evig trohet och det sattes ett lite barn till världen, anledningen till det var att två människor som älskade varandra kämpade på mot ett gemensamt mål. Det var absolut inte självklart att det skulle lyckas med dom kämpade på och det resulterade ju slutligen i lilla myset. Jag minns det som igår.

Nu har det hänt igen, tja inte lika allvarligt men det är slående hur likt det ändå är. Det handlar om ett beslut som två människor som älskar varandra fattar.
Att när man gemensamt beslutar om något är det just det, gemensamt. Det är enkelt att förstå i min värld. Men så är det inte i allas världar.....När ska jag lära mej det?

Nu till erbjudandet.
Här erbjuds en gratis resa till Budapest mellan den 29/12-2016 - 1/1-2017. Vad ingår. Jo.
Tur och retur i lilla flygplanet.
Boende på hotell med 5 stjärnor med utsikt över Donau.
Medresenär i form av snyggflatan.
En 39 åring.
En 40 åring.
Det garanteras en upplevelse i världsklass med humor, värme, omtänksamhet och ärlighet. Kulturella inslag i massor och mat i hysteriska mängder.
Låter detta lockande? Tveka då inte att höra av er.
Erbjudsgivaren kräver inget mer än att man står för sitt ord om beslut fattas om resan. Tack på förhand.



OBS! Erbjudandet är öppet för alla.


Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar