fredag 19 maj 2017

Passionerad.....

Mysets läxa ;)


Jojo min vana trogen denna veckan kickade jag igång kroppen i mördabacken. När jag sprang upp funderade på att jag behöver snart ha lite mer motstånd. Det går för lätt och så känner jag just nu om hela min livssituation. Träningen känns enkel, jobbet är enklare, mammarollen är enklare och dejtandet börja också kännas som att den blir enkel. Jag har i alla fall material till att dejta. Det hade jag inte för en vecka sen ;)
Jag har jobbat lite med breven och jag har hittat fyra fröknar som väckt mitt intresse väldigt. En av dom känns det lite extra för och jag vet inte vad det är som triggar mej så väldigt men jag tror minsann att jag kommer att reda ut det :)
Om jag fått rätt information från produktionsbolaget som varit i kontakt med dessa fröknar så verkar det som om dom faktiskt kommer att har möjligheten till att träffa mej. Jag är lite smålycklig nu faktiskt.

Lycklig blir jag även av min dotter. Det är magiskt säger hon och blåser på en maskros som är i det vita fröstadiet och dom små fröna flyger lätt iväg i vinden. Jag älskar att höra på henne när hon använder ord som är oväntade i sammanhanget.

Vi pratade om att vi skulle köpa ett utomhus spa och Mollie var på direkt. Ja varför skulle vi inte det då? Jag gillar att hon säger ja till mina idéer. Det är sunt tänk. Säg Ja, ett nej öppnar inga dörrar. Det är en rad jag ska försöka implementera i min dotter.

Jag fick ett samtal från Radio Blekinge, dom är bonde fans så självklart ställde jag upp och berättade om brevutlämnandet.

Breven ja. Hmm ja vi drog över berget till min icke kaffedrickande vän och fick lite hjälp i fortsättningen av valen. Jag tror att vi löst allt nu men det saknas lite information i vissa brev, den infon måste jag söka. Inget lämnas åt slumpen här inte :)

Det hände så något och jag vet faktiskt inte varför det skedde under gårdagskvällen. Det kan handla om vårkänslor eller kanske förväntningarna inför sommaren.
Jag hade ett slags pirr i kroppen som jag inte haft på väldigt länge. Jag längtade efter kroppskontakt, efter en annan vuxen människas hud som möter min nakna kropp. Jag längtade efter värmen.
Jag längtade så otroligt mycket efter andra händer på min kropp.
Jag mindes känslan och jag mindes hur mycket jag älskar det, hur viktigt det är för mej. Jag gillade känslan av att jag kände. Att jag kunde nå dom känslorna som är så viktiga för mej, att jag kunde framkalla hettan, att jag kunde minnas hur fint, vackert och viktigt det är med en annan människa närhet.
Jag var lycklig över känslorna och jag tog dom till mej på alla plan. Jag var passionerad och jag var fascinerad över min passionerad känslan.



Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar