söndag 10 december 2017

Smärta....



Idag ska jag inte lägga så mycket fokus på min text och mina ord utan istället dela med mej av en smärta jag har.

Att livet kan förändras på en nysning är inget jag längre blir förvånad över.
Mitt liv har kastats om rejält och jag vet att jag besitter styrkan att klara av det. Jag är så enormt grundad i mitt inre just nu och jag är så otroligt trygg i det.
Men det är ändå så att vissa saker gör ondare än andra.

Musik plågar mej hårt ibland.
Jag har tre musikstycken som var tänkta till en speciell dag. Dom hugger lite extra i mitt hjärta. Och eftersom jag inte får möjligheten att dela dessa stycken med någon under våren så delar jag med mej av dom här idag.
Dessa betyder väldigt mycket för mej och jag hoppas att en dag kommer jag stå där bredvid en kvinna där orden och handlandet harmoniera.



Det värsta är redan gjort var den en klok kvinna som sa mej och jag lever efter det just nu.



Jockarp.

1 kommentar: