söndag 11 februari 2018

Sjövilda Lindorff.....

Hon är sjövild mitt kärlekstroll <3

Ännu en natt i vedsvängen.
Det blev lite speciellt. Jag fick nämligen en dejt förfrågan. Smickrande förvisso men jag har lite problem med att jag får frågan om att träffa en okänd kvinna. Och att frågan kommer vid en tidpunkt vid 02:30 en lördagsnatt känns oseriöst på något sätt. Ja tanken var inte att vi skulle ses just då men ändå.
Det skulle ju förvisso lika gärna kunna vara fröken rätt, vem vet? Men nä jag uppskattar nog mer att få frågan om en dejt efter lite samtal.

Mina fantastiska män som jag hade äran att dela natten med var av en helt annan åsikt. Män är män och deras råd till mej var.
- Eh ligg lite med henne så kan du ju se sen.
Jag flinade och talade om för herrarna att dom inte var kloka i huvudet och att jag inte jobbar riktigt så. Men tack för tipset :) Töffar.

Hem körde jag och den retsliga hostan fortsätter att retas med mej, jag gick därför bananas i kylen och lyckades hitta en flaska hostmedicin, den var från 2012 men den fick duga. Jag tog ett par klunkar, borstade tänderna och hoppade i lopplådan bums.

Ingen löpträning på grund av hostan, som schemat ser ut så har jag ett nyckelpass till denna vecka men det lär inte bli något av det. Jag måste vara tipp topp innan jag hoppar i dojorna igen. Så i stället för min tänkt löprunda lufsade upp till undantaget och hämtade min dotter direkt efter mitt uppvak. På undantaget lyckades jag även kamma hem en flaska Cocilana, kan vara skönt att ha i sin närhet under dessa hostiga tider. Jag hoppas dock att jag slipper ta den.

Jag har fått så mycket fina ord till mej gällande Mollies och mina instagram klipp som vi själva tycker är väldigt roliga att dela med oss av.
Detta har nu gjort att många hört av sej och vill att vi ska starta något som kallas för Youtubekanal. Detta har jag dock inte en susning om vad det är, inte heller hur man startar upp något sådant, så njaaa.
Vidare så vet jag ju faktiskt inte heller hur länge vi tycker att det är roligt. Just nu gillar vi att dela med oss av vår vardag men det blir kanske andra bullar av när hon kommer, hon den där kvinnan som ska dela livet med oss. Ja vi får helt enkelt se. Men tack för all positiv feedback alla fina <3.

Offentlighet ja. QX-Galan sändes ju på tv i går kväll, Mollie blev helt förvildad när hon såg oss på tv, söt som socker när hon sprang fram till tv:n och skulle visa var vi satt :)
Det är en väldigt viktig gala och som Linda Lindorff sa innan hon lämnade mej och galan i måndagskväll:
- Den bästa galan jag någonsin varit på, här är det verkliga människor inget ytligt utan verklighet. Och ja hon har så sjukt rätt.
Det är ju även mycket allvar, hemskheter och mod som döljer sej inombords på många av dess människor som var på plats på Cirkus. Vilket kanske inte riktigt kommer fram genom TV rutan.

Mycket glädje och fest också självklart, Jag bjussar här på ett klipp där jag och Lindorff (mest hon) går bananas med Aftonbladest reporter efter galans avslut :) Hon är helt sjövild den där bruden och jag gillar henne stenhårt för det.
https://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/241657

På alla håll....


Jockarp.

2 kommentarer:

  1. Hej 😊 läste här om dagen att te på salvia gör under för hosta! Kanske värt att prova 😊

    SvaraRadera
  2. Hej snygging och Mollie
    Drick te med honung och citron hjälpa dig
    Kram

    SvaraRadera